duminică, 6 septembrie 2009

13:42

Cand eram mic (4-5ani), aveam acasa un ceas care ma fascina in mod special. Era rosu si imi placea sa invart butonul negru, care schimba minutele, doar ca sa traiesc cu iluzia ca timpul meu de somn a trecut si sa ma trezesc sa fac altceva. Pentru mine mergea, pentru mama nu. Adoram sunetul facut de acele cartonase (minutele), care cadeau unele peste altele, de fiecare data fiind scris alt numar pe ele: 34, 35, 36, 37. Si uite asa, timpul a trecut la fel de repede precum imi doream, si astazi, dupa 14 ani, am aflat ca "jucaria" mea se numeste: Flip Clock (sau analog clock with digital display), si ca e un ceas retro, tipic anilor '70-'80. Destul, ma duc sa il caut prin pod pe la bunici. Pace si iubire!

2 comentarii:

  1. Foarte tare...si pe mine ma mai apuca nostalgia uneori dupa "jucariile" copilariei...dar parca nu mai sunt la fel de fascinante ca atunci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat am cautat si eu un asemenea ceas, mi-l aduc aminte mai mult din filmele americane :p
    In consecinta am gasit unul negru, insa trebuie data si ziua s-o dau manual inainte, ceasul mergand cu baterie.
    Dar e ok si asa, imi completeaza cadrul frumos.
    Tu ai gasit?

    RăspundețiȘtergere