vineri, 26 martie 2010

The Others - Part II

*Poate ca unii dintre voi ma vor considera obsedat, sau poate altii ma vor aplauda, insa pt unii dintre noi chiar e important. Acum cateva minute am gasit o hartie foarte importanta, rupta dintr-un caiet, scrisa din cate se pare de catre un "celalalt". Reproduc:

*Draga mama, dragi frati, dragi verisori, dragi prieteni, s-ar putea sa fie ultima mea scrisoare, asa ca cititi cu grija, caci vestile nu sunt tocmai bune si nu-i de juguiala. Astazi, 25 martie 2010, din zori de zi, luati pe nepregatite, asezarile noastre au fost atacate nemilos de catre inamici. Inarmati cu o solutie stranie si cu multi slapi, nu am putut face fata. Fiecare a incercat sa scape, insa prea putini am supravietuit. Sunt chiar si cativa grav raniti. Vremurile sunt grele, proviziile sunt pe sfarsite, nu stim cat vom mai rezista. Deocamdata nu s-a terminat; inca se mai aud bombe, plesnituri si cum frati de-ai nostri (care ies la iveala) sunt executati cu sange rece. Se pare ca trebuie sa mai stam ascunsi. Daca nu ne puteti ajuta cumva, cel putin treceti pe aici de ne ingropati dupa traditie. Sa nu uitati de ziua asta. Poate ca au castigat ei o lupta, dar razboiul inca nu e gata. Vom ataca daca ne vom reinmulti . Pace si iubire celor de acasa si aveti grija de voi!
*P.S.: Jucariile mele Lego si cascavalul mucegait gasit acum o luna, i le las lui Petre.

*Da, ati ghicit, astazi de dimineata au fost baietii cu dezinsectia care au facut o treaba chiar buna.

10 comentarii:

  1. D'l Gabor,
    Ma scuzati a ma fi indoit vreodata de dumneavoastra. Apreciez originalitatea si recunosc valoarea scrisorii.

    P.S. astept reintoarcerea cu bine din razboi.

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa precizez ca astept reintoarcerea cu o bere in suburbia :>

    RăspundețiȘtergere
  3. ma, e bine ca mai primiti intariri ca baietii cu dezinsectia, noi aici suntem singuri impotriva "celorlalti" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Zic, dragul meu, că te arunci în grave prezumpții considerându-i învinși pe singurii supraviețuitori ipotetici ai unui atac nuclear, dar, fără îndoială, ei se bazează pe această „relaxare” a ta ca să-ți lași garda jos. Mă tem că vei regreta amarnic și te vei trezi sub un morman viu de invadatori cu șase picioare.

    Sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  5. ma, sa stii ca s-ar putea sa fi fost o diversiune. l-a asta nu m-am gandit :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bob Marley zicea asa : " Me only have one ambition, y'know. I only have one thing I really like to see happen. I like to see mankind live together - black, white, Chinese, everyone - that's all. " .

    eeh,ceva in genul asta poate asta zic si ceilalti,numai ca voi,oamenii ,nu vreti sa ii acceptati.sunteti niste rai .
    fii tare,iulianeeee ! ! ! fii tare !
    cat despre cascaval...cred ca ceilalti,cei mici si inofensivi,abia asteptau sa ii simta gustul .
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. heheee, frumos citat:D. merci. o sa fiu tare:D

    RăspundețiȘtergere
  8. parca am visat un atac nuclear. semana cu descrierea ta...weird:D

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) sweet memories. mai puţin partea cu caşcavalul mucegăit. :p

    RăspundețiȘtergere